آشنایی با روشهای کسب درآمد در شرکت پنبه ریز
تجارت شبکه ای تجارت برتر
اطلاعاتی در مورد نحوه بازار یابی شبکه ای سالم در شرکت پنبه ریز

شرکتِ مروارید پنبه ریز در سال 1363 با هدفِ ارتقاء سطحِ بهداشت و سلامتِ جامعه، اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی، سلولزی و غذايي نموده است که با بیش از ربع قرن سابقه توانسته کارنامة درخشاني در امر تولید، فروش و توزیع مویرگیِ محصولاتِ خود در سراسرکشور کسب نماید و با ایجاد کارخانه های متعدد، جزء اولین تولید کننده های محصولات بهداشتی و غذايي کشور باشد .

žشركت پنبه ريز در سال 1388 با هدف ترويج فرهنگ تجارت الكترونيك، شركت خريدِ اينترنتي پنبه ريز را بنا نهاد و سيستم فروش مستقيم از طريق سايت اينترنتي به مصرف کنندگان را راه اندازي نمود.

žاین شرکت در سال 1390 موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای از دولت جمهوري اسلامي ايران گردیده و در تلاش است با اجرای درست و اصولی بازاریابی شبکه ای در ایران، تحت نظارت وزارت بازرگانی) صنعت، معدن، تجارت)گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و گسترش تولید داخلی بردارد.

امروزه تجارت الکترونیک دارای روش های متعددی است که اگر راهِ استفاده از آنها را بدانیم می توانیم از مزیتهای فراوانش بهره مند شویم . یکی از این راهها بازاریابی شبکه ای یا همان NETWORK MARKETING  می باشد . روشی که بسیاری از افراد با استفاده از آن توانسته اند به درآمد بالایی رسیده و به اهدافِ خود دست پیدا کنند .

این تجارت در صورتی سودمند و ماندگار است که نحوه اجرا و عملکردِ آن تحت نظارت و تایید وزارت بازرگانیِ کشورِ عزیزمان، ایران باشد

  بازاریابی شبکه ای، روشِ فروشی است که در آن شخص بتواند بازاریاب محصولاتی باشد که خود مصرف کننده آن است و شرکتِ تولید کننده، بر اساس قراردادِ فیمابین و روش درآمدزائی ، درصدی از این فروش را به عنوان پورسانت به بازاریاب پرداخت نماید هر بار که محصولات شرکت توسط مشتریان خریداری گردد بازاریابان پورسانت مربوطه را دریافت نمایند و تمامی این مشتریان نیز می توانند به همین روش عمل کرده و سازمان فروش خود را تشکیل دهند تا از فروش محصولات سازمان فروش خود به طور مشخص و معینی درآمد کسب نمایند. این درآمد در واقع درصدی از مبلغ فروش می باشد که سهمِ عمده فروش ، توزیع کننده و مغازه دار است که شرکت با فروش مستقیم از کارخانه به مصرف کننده و حذف واسطه ها این مبالغ را بر اساس روش درآمدزائی به مصرف کنندگان پرداخت می نماید. این روش اولین بار در سال 1945  بکار گرفته شده و امروزه این تجارت با بیش از 60 سال قدمت توانسته شرکت های بزرگی را در جهان تشویق نماید تا از بازاریابی شبکه ای برای فروش محصولاتشان استفاده نمایند و کشورهای زیادی از جمله کشورعزیزمان به صحت و قانونی بودن این تجارت جامه عمل پوشانده اند .

شركت پنبه ریز با توجه به تحقيقات گسترده در روشهاي صحيح، اصولي و قانوني اين تجارت، شرايطي را مهيا نموده كه كليه افراد بتوانند با صرف زمانی کوتاه جهت معرفی و فروش محصولات به دیگران از پورسانت فروش مستقیم و پاداش های آن بهرمند گردیده و درآمد قابل توجهی کسب نمائید. همچنین بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و از وب سایت شرکت خریداری نمایند. هر بازاریاب پس از ثبت نام و عقد قرارداد رسمی به عنوان نماینده فروش در سیستم بازاریابی شبکه ای شرکت شناخته شده و از یک دفتر کار اختصاصی اینترنتی و مستقل در وب سایت شرکت برخوردار می شود و از مزایای شرکت همچون طرح درآمدزایی پلکانی و پاداش های ماهیانه که به صورت نقدی از طرف شرکت به حساب بانکی بازاریابان واریز می گردد بهرمند گردد.بدیهی است که هر شخصی آرزو دارد صاحب کسب و کار خود باشد و زمانِ کار خود را تعیین نماید، ولی راه اندازی هر شغلی نیاز به سرمایه گذاری دارد. اما در بازاریابی شبکه ای تنها سرمایه ای که لازم دارید زمان و انرژی شما است. سایر ابزار مورد نیاز در بازاریابی شبکه ای که تجارت شما به آن نیاز دارد مانند کالای با کیفیت جهت فروش، انبار نگهداری، سیستم توزیع کالا، حسابداری، خرید اینترنتی، دفتر کار، پرداخت پورسانت ها به حساب بانکی شما و...را شرکت برای شما فراهم می نماید .

 بنابراین با یک برنامه ریزی درست و آموزشِ نحوه انجام کار، می توانید در مدت زمانی کوتاه، درآمد قابل توجهی کسب کرده وبا مدیریت اصولی، این درآمد را برای همیشه ماندگار نمایید ، شرکت تمامی امکانات را برای کار و رشد اقتصادیِ هر نماینده فروش در بازاریابی شبکه ای، به طور یکسان فراهم کرده تا هر شخص بر اساس توان و جدّیت در رسیدن به اهداف خود بتواند برنامه ریزی نموده و هر چه سریع تر این موفقیت را تجربه نماید.

 

روشهای کسبِ درآمد از سیستمِ بازاریابی شبکه ای شرکتِ خریدِ اینترنتی مروارید پنبه ریز در قالب 2 طرح ذیل است :

هر محصول امتیازخاص خود را دارد و هر امتیاز فروخته شده ، دارای ارزش ریالی ثابت به مبلغ 1000 ریال است .

  طرح درآمد زایی پلکانی:

 فرض کنید قیمت یک محصول800.000 ریال باشد و امتیاز اعلام شده برای این محصول 120  باشد و یک محصول دیگر 600.000 ریالی نیز دارای 120 امتیاز داشته باشد.

 توجه داشته باشید که مبنای محاسبه پورسانت ها براساس امتیاز محصول است نه قیمت آن .

 زمانی که شرکت درخواست نمایندگیِ فروشِ شما را تایید نمود،  شما می توانید از میزانِ امتیازِ محصولاتِ فروخته شده در 15 سطحِ اولِ سازمانِ فروش خود پورسانت دریافت نمایید .        

 سطح اول شما را افرادي تشكيل می دهند كه شما به طور مستقيم به آنها محصول فروخته ايد.

سطح دوم شما، شامل افرادي می گردد كه توسط افراد سطح اول شما به آنها محصول فروخته شده است و تمامي سطوح سازمان فروش شما بر اساس اين ساختار شكل مي گيرد

 

 به عنوان مثال : فرض کنید شما محصولات شرکتِ پنبه ریز را به 5 نفر بفروشید ( این افراد در سطح 1 شما قرار می گیرند ) و هر کدام از این افراد محصولاتی خریداری کرده اند که 100 امتیاز دارد , مجموع امتیاز کسب کرده از محصولات فروخته شده در سطح 1 شما 500 امتیاز می باشد .

 همانطور که قبلا اشاره شد ارزش هر امتیاز 1000 ریال است , پس ارزش امتیاز محصولات فروخته شده در سطح 1 شما 500.000 ریال است .

شما طبق روش ذکر شده (پلکانی) 50% از این مبلغ را بعنوان پورسانت از فروش در سطح اول سازمان فروش تان دریافت می کنید .

 

پاداشهای ماهیانه:

با افزایش فروش سازمان تان در هر ماه می توانید به رده های بالاتر ارتقاء پیدا کنید و از پاداشهای ماهیانه شرکت بهره مند شوید:

 نماینده ارشد: در صورتی که در3 شاخه از سازمان فروش شما درمدت یک ماه شمسی، مجموع امتیاز محصولات فروخته شده شما در هر شاخه به 11.000امتیاز برسد به رده نماینده ارشد ارتقاء پیدا می کنید. و شرکت در آن ماه به پاس زحمات شما، یک تقدیر نامه به همرا تور مسافرتی داخلی هدیه می کند


سرپرست فروش: در صورتی که 4 نماینده ارشد فروش واجدالشرایط در 4 شاخه از سازمان فروش خودتان(حداقل در هر شاخه یک نماینده ارشد فروش واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده سرپرست فروش ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در آن ماه علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 5.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید .


سرپرست ارشد فروش: در صورتی که 6 سرپرست فروش واجدالشرایط در 6 شاخه از سازمان فروش خودتان(حداقل در هر شاخه یک سرپرست فروش واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده سرپرست ارشد فروش ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در ماه آن علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 15.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید.


 

مدیر فروش: در صورتی که 6 سرپرست ارشد فروش واجدالشرایط در 6 شاخه از سازمان فروش خودتان(حداقل در هر شاخه یک سرپرست ارشد فروش واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده مدیر فروش ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در ماه آن علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 30.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید.

  

مدیر ارشد فروش: در صورتی که 6 مدیرفروش واجدالشرایط در 6 شاخه از سازمان فروش خودتان(حداقل در هر شاخه یک مدیر فروش واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده مدیرارشد فروش ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در ماه آن علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 100.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید.   

مدیر ارشد فروش یک ستاره:

در صورتی که 6 مدیرارشد فروش واجدالشرایط در 6 شاخه از سازمان فروش خودتان (حداقل در هر شاخه یک مدیر ارشد فروش واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده مدیرارشد فروش 1 ستاره ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در ماه آن علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 400.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید.

 

مدیر ارشد فروش دو ستاره:

در صورتی که 3 مدیرارشد فروش 1 ستاره واجدالشرایط در 3 شاخه از سازمان فروش شما (حداقل در هر شاخه یک مدیر ارشد فروش یک ستاره واجد شرایط) درمدت یک ماه داشته باشید به رده مدیرارشد فروش 2 ستاره ارتقاء پیدا می کنید و شرکت در ماه آن علاوه بر پورسانت هایی که دریافت کرده اید مبلغ 600.000.000 ریال پاداش، به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید.

 و در این رده مبلغ 10.189.440.000 ریال ( یک میلیارد و هجده میلیون و نهصد و چهل و چهار هزار تومان)  به عنوان پاداش ویژه علاوه بر پاداش های دیگر و فقط یک بار پرداخت می گردد.

 

شرایط لازم جهت رسیدن به رده هاو دریافت پاداش ها به شرح ذیل است:

دوستانی که علاقه مندند از میزان سود دهی سیستم و پتانسیل درآمدی این سیتم اطلاع پیدا کنند، می توانند باایمیل مدیریت تماس حاصل کنند

ایمیل مدیریت وبلاگ : mywork79@yahoo.com
 

شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

www.panberes.ir
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 41368
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1